środa, 15 września 2010

Inspiracje do sesji zdjęciowej - dla Iny Lekiewicz

Pisałam już we wcześniejszym poście o spotkaniu z Iną Lekiewicz i redakcją Glamour. Jutro Pani Ina pojawi się u nas po raz kolejny, dlatego w ramach "pracy domowej" mamy przygotować kolaż ze zdjęciami, bądź innymi inspiracjami, dzięki którym moglibyśmy stworzyć autorską sesję zdjęciową. Wprawdzie mam już takie sesje za sobą i ułatwiło mi to zadanie, bo wiem jak się do tego przygotować to i tak zrobiłam to jak najlepiej potrafię. Pomysł zaczął się od zdjęć dwóch osób, które pojawią się w książce Fashion People Doroty Wróblewskiej, a spotkałam je podczas jednego z dni "wielkiego polowania". Obie dziewczyny miały charakterystyczne, białe parasolki z koronkowym wzorem. Kojarzą mi się z latami 30, kiedy Panie w zwiewnym sukienkach, kobiecych butach osłaniały twarz przed słońcem na tysiące sposobów, bo opalenizna nie była w modzie. Pomysł na sesję wiąże się też z moją miłością do polaroidów i ich specyficznego klimatu. Proponuje sesję wykonaną tymi właśnie aparatami, a idealna modelka to ta o delikatnej urodzie i bladej skórze. Tłem do sesji mogłaby być wczesna jesień, z lekko przybrudzonymi kolorami i mnóstwem spadających liści.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz